Acer Swift Go 14 SFG14-71-54H9

• Test panel 9 okt 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Swift Go 14 SFG14-71-54H9 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Diver 15-11-2023

Acer Swift Go

Wat een fijne laptop om mee te werken. Makkelijk te gebruiken en licht in gewicht.
Deze laptop heeft een Oled scherm en dat zie je gelijk terug in de kleuren dat popt er echt uit. Verder gaat de accu lekker lang mee fijn als je het als werklaptop gebruikt.

Ik heb dit product mogen testen. Ik geef het echt een dikke 10 en een aanrader.

Pluspunten

• Oled scherm
  • licht in gewicht
  • lange accu duur

h******@g******** 25-10-2023

Mooi uitziend lichtgewicht model. Kan hierdoor snel en makkelijk mee genomen worden op werk bezoekjes bij klanten. Is snel inzetbaar na aanzetten.
Heeft handige vingerafdruk beveiliging
Perfecte beeld kwaliteit en lekker snel met goede werk batterij oftewel kan hele dag mee.

Max Scheffer 24-10-2023

Top laptop

Dit is een top laptop, goed geluid, mooi helder beeld, toetsenbord die licht geeft, er zit een fingerlock op waardoor je makkelijk kan inloggen, en je kunt er makkelijk spelletjes op spelen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Toetsenbord verlichting
  • Vingerlock

Minpunten

• Dat de accu niet lang mee gaat